Klachtenregeling

KLACHTENREGELING

Klachtenregeling

Iedere vrijgevestigde zorgaanbieder is in het kader van de Wkkgz (Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg) verplicht te beschikken over een:

  • klachtenregeling
  • klachtenfunctionaris voor cliënten
  • aansluiting bij een geschillencommissie

De praktijk is aangesloten bij de klachtenregeling/geschillencommissie van de NIP.

Mocht u ondanks mijn inspanningen om een adequaat en klantvriendelijk behandelbeleid te voeren toch klachten hebben die niet in overleg met de praktijk kunnen worden opgelost, dan kunt u terecht bij het Centraal Bureau Klachtenmanagement in de Zorg (CBKZ) via klachten@cbkz.nl of per aangetekende post: CBKZ, Antwoordnummer 570, 4200 WB Gorinchem. Klachten kunnen digitaal worden ingediend met het klachtenformulier. 

De klachtenregeling is hier te vinden.

Praktijk 035

  • Persoonlijk, deskundig en dichtbij geholpen worden. Kinderen en jongeren van 4 tot 23 jaar en hun ouders kunnen in het centrum van Baarn terecht voor kortdurende psychologische behandeling (basis GGZ).

- 

Praktijk adres

Psychologie Praktijk 035
Oosterstraat 1F
3742 SK Baarn

Tel.: 06 155 755 02
KvK: 81653395
Bank: NL02 KNAB 0605 3162 44